Oferta dla klienta biznsowego
Kurs języka niemieckiego dla pracowników??? Dlaczego nie???
Czy to brzmi znajomo?
- posługujesz się podstawowym językiem tylko w obszarze dotyczącym twojej pracy,
- obawiasz się bezpośredniego kontaktu z niemieckojęzycznymi kontrahentami lub współpracownikami
- rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji w j. niemieckim są dla Ciebie stresujące?
Kursy językowe
-
Przygotowuję indywidualny program kursu, uwzględniający rzeczywiste potrzeby i oczekiwania kursantów i pracodawcy – wspólnie ustalamy i na bieżąco konsultujemy nauczane treści
-
Rozpoczęcie kursu poprzedzone rozmową plasującą z kursantami oraz diagnoza ich oczekiwań i preferencji,
-
W czasie zajęć przedstawiam strategie uczenia się – czyli sposoby, jak nauczyć się i nie zapomnieć,
-
Kursy na każdym poziomie zaawansowania
-
Koncentrujemy się na komunikacji
-
Znajomość gramatyki jest konieczna, by poprawnie mówić, ale nie jest głównym punktem zajęć
-
Rozwijamy język ogólny – niezbędny, by swobodnie się komunikować i budować poprawne wypowiedzi, a także fachowy, by poczuć się pewnie w zawodzie.
-
Zajęcia nie są dużym obciążeniem dla słuchaczy
-
Na życzenie klienta przygotowuję opinie, oceny i informacje o frekwencji słuchaczy
Konwersacje
-
Tylko w języku docelowym
-
Mogą być częścią kursu językowego bądź odrębnymi zajęciami dla osób, które chcą odświeżyć swoją znajomość języka, przełamać bariery językowe czy też nabrać swobody w posługiwaniu się językiem.
-
Do każdych zajęć przygotowany jest zestaw materiałów będących bazą dla konwersacji (listy słownictwa, materiały graficzne, artykuły prasowe, reportaże)
-
Przygotowanie do rozmów telefonicznych, prezentacji, small talk
-
Uwzględniamy sugestie uczniów dotyczące tematyki zajęć
Audyty językowe / Sprawdź pracownika
Oferta skierowana do:
- firm z kapitałem niemieckim,
- firm świadczących usługi dla klientów niemieckojęzycznych,
- agencji pośrednictwa pracy
Na czym to polega?
- Rozmowa F2F lub on-line z kandydatem skoncentrowana na istotnych dla pracodawcy zagadnieniach
- Test plasujący sprawdzający rzeczywisty poziom znajomości języka (na życzenie pracodawcy)
Przeprowadzam także diagnostykę kompetencji językowych niezbędnych do wykonywania zadań na poszczególnych stanowiskach i jednoczesną diagnozę faktycznych potrzeb szkoleniowych pracowników.
Oferta dla agencji pośrednictwa pracy - Przygotuj pracownika do wyjazdu (intensywny kurs 16 godzin)
Znajomość podstaw języka pozytywnie wpłynie na wizerunek delegowanych przez Państwa pracowników i znajdzie bezpośrednie przełożenie na eliminację niektórych problemów związanych z obsługą pracowników za granicą przez Państwa firmę, a także usprawni ich funkcjonowanie
Treść kursu:
- Podstawy języka – komunikacja np. w sklepie, u lekarza, z wynajemcą lokalu, kontakt ze służbami,
- Informacje kulturoznawcze pomagające uniknąć nieprzyjemnych „wpadek”
- Język fachowy – podstawy niezbędne do komunikacji w miejscu pracy