Oferta dla klienta biznsowego

Kurs języka niemieckiego dla pracowników??? Dlaczego nie???

Czy to brzmi znajomo?

  • posługujesz się podstawowym językiem tylko w obszarze dotyczącym twojej pracy,
  • obawiasz się bezpośredniego kontaktu z niemieckojęzycznymi kontrahentami lub współpracownikami
  • rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji w j. niemieckim są dla Ciebie stresujące?

Kursy językowe

  • Przygotowuję indywidualny program kursu, uwzględniający rzeczywiste potrzeby i oczekiwania kursantów i pracodawcy – wspólnie ustalamy i na bieżąco konsultujemy nauczane treści

  • Rozpoczęcie kursu poprzedzone rozmową plasującą z kursantami oraz diagnoza ich oczekiwań i preferencji,

  • W czasie zajęć przedstawiam strategie uczenia się – czyli sposoby, jak nauczyć się i nie zapomnieć,

  • Kursy na każdym poziomie zaawansowania

  • Koncentrujemy się na komunikacji

  • Znajomość gramatyki jest konieczna, by poprawnie mówić, ale nie jest głównym punktem zajęć

  • Rozwijamy język ogólny – niezbędny, by swobodnie się komunikować i budować poprawne wypowiedzi, a także fachowy, by poczuć się pewnie w zawodzie.

  • Zajęcia nie są dużym obciążeniem dla słuchaczy

  • Na życzenie klienta przygotowuję opinie, oceny i informacje o frekwencji słuchaczy


Konwersacje

  • Tylko w języku docelowym

  • Mogą być częścią kursu językowego bądź odrębnymi zajęciami dla osób, które chcą odświeżyć swoją znajomość języka, przełamać bariery językowe czy też nabrać swobody w posługiwaniu się językiem.

  • Do każdych zajęć przygotowany jest zestaw materiałów będących bazą dla konwersacji (listy słownictwa, materiały graficzne, artykuły prasowe, reportaże)

  • Przygotowanie do rozmów telefonicznych, prezentacji, small talk

  • Uwzględniamy sugestie uczniów dotyczące tematyki zajęć


Audyty językowe / Sprawdź pracownika

Oferta skierowana do:

  • firm z kapitałem niemieckim,
  • firm świadczących usługi dla klientów niemieckojęzycznych,
  • agencji pośrednictwa pracy

Na czym to polega?

  • Rozmowa F2F lub on-line z kandydatem skoncentrowana na istotnych dla pracodawcy zagadnieniach
  • Test plasujący sprawdzający rzeczywisty poziom znajomości języka (na życzenie pracodawcy)

Przeprowadzam także diagnostykę kompetencji językowych niezbędnych do wykonywania zadań na poszczególnych stanowiskach i jednoczesną diagnozę faktycznych potrzeb szkoleniowych pracowników.


Oferta dla agencji pośrednictwa pracy - Przygotuj pracownika do wyjazdu (intensywny kurs 16 godzin)

Znajomość podstaw języka pozytywnie wpłynie na wizerunek delegowanych przez Państwa pracowników i znajdzie bezpośrednie przełożenie na eliminację niektórych problemów związanych z obsługą pracowników za granicą przez Państwa firmę, a także usprawni ich funkcjonowanie

Treść kursu:

  • Podstawy języka – komunikacja np. w sklepie, u lekarza, z wynajemcą lokalu, kontakt ze służbami,
  • Informacje kulturoznawcze pomagające uniknąć nieprzyjemnych „wpadek”
  • Język fachowy – podstawy niezbędne do komunikacji w miejscu pracy